Dziennikarz sportowy w przeszłości związany ze Sport.pl, gdzie prowadził rubryki…
PGA Tour zdaje sobie sprawę z tego, że ma problem z młodszą widownią. Organizacja razem z internetową telewizją Skratch TV rozpoczęła działania w sieci, które mają w atrakcyjny sposób pokazać golfa i dotrzeć do dzieciaków wychowanych w erze Internetu.
– Mamy świadomość, że możemy nie dotrzeć do tej generacji w standardowy sposób. Jeśli nie trafimy na platformy, z których oni korzystają, to ich stracimy – mówi rozsądnie Rick Anderson, wiceprezes PGA Tour.
I dlatego od kilku tygodni mamy także alternatywne spojrzenie na golfa i ciekawe pomysły i wydarzenia w trakcie turniejów PGA Tour. Np. podczas Farmers Insurance Open trofeum dla zwycięzcy Jasona Day’a przyfrunęło razem ze spadochroniarzem.
[youtube]xfMy3x5srV8[/youtube]Podczas turnieju Phoenix Open postawiono na wykorzystanie kamerek GoPro i pokazanie 16. dołka oczami caddie’ego i gracza.
[youtube]G27vU7d1NXA[/youtube]Czekamy na więcej!
[fot]fot.shutterstock.com[/fot]