Aktualne informacje dotyczące golfa w Polsce i na świecie, szereg…
LPGA Tour po raz kolejny udowadnia, że nie ma obaw przed kreatywnym wykorzystaniem mediów społecznościowych do promowania swoich rozgrywek. Najnowszy pomysł? Kibice w twitterowej sondzie zdecydują, która z czterech golfistek otrzyma tzw. dziką kartę do jednego z turniejów.
Shoprite LPGA Classic odbędzie się na początku czerwca, ale by już wzbudzić zainteresowanie turniejem zdecydowano się właśnie na taką nietypową formę promocji. Kibice zdecydują, która z czterech golfistek otrzyma ostatnią dziką kartę i wystąpi w turnieju.
Zawodniczki, na które można głosować, zostały wybrane z pomocą firmy MVP Index, należącej Shawna Spietha (to ojciec Jordana), biorąc pod uwagę także popularność golfistek m.in. w social media.
O ostatnią dziką kartę powalczą Blair O’Neal, Sharmila Nicollet, Carly Booth i Susana Benavides. O’Neal to gwiazda telewizji Golf Channel i była golfistka, która w USA jest dość popularna. Choć z popularnością Nicollet równać się nie może, bo za tą hinduską golfistką stoi ponad 350 tys. twitterowych obserwujących. Benavides to boliwijska golfistka, która skończyła uczelnię w Ohio. Z tej czwórki najbardziej utytułowana jest Booth, która w swoim CV ma dwa zwycięstwa w Ladies European Tour.
Głosowanie wystartowało w poniedziałek i potrwa do niedzieli. Swój głos można oddać tutaj:
[fot]fot. Golf24/Marek Darnikowski[/fot]We’ve partnered with @MVPindex to award the final spot in our field! Vote now for @MissNicollet@BLAIRONEAL@mumita_b or @CarlyBooth92
— ShopRiteLPGAClassic (@ShopRiteLPGA) May 1, 2017