Canon Pro Golf Series: Turniej na polu…. możliwości

10 czerwca w Sobieniach Królewskich odbyła się trzecia polska edycja turnieju Canon Pro Golf Series z udziałem m.in. Brytyjczyka Davida Howella, pięciokrotnego triumfatora zawodów European Tour, oraz Adriana Meronka, najlepszego polskiego zawodowca.

Event, organizowany kolejny raz przez wiodącego dostawcę rozwiązań z zakresu przetwarzania obrazu i technologii informatycznych, odbył się w gorącej, słonecznej aurze, przyjemnej atmosferze, a ciekawy format drużynowych rozgrywek pozwolił uczestnikom nie tylko na sportową rywalizację, ale i skorzystanie z indywidualnych porad od samego Howella i Meronka.

Najlepszą z 14 drużyn okazała się ta w składzie: Marek Kamiński, Ryszard Podgórski, Piotr Szymański i Joanna Stankiewicz, a uhonorowani zostali również zwycięzcy licznych konkursów dodatkowych oraz akademii dla początkujących, w której wzięło udział ponad 30 osób.

Chciałoby się rzec, że Canon Pro Golf Series wszedł już do kanonu polskiego golfa, ale firma wciąż wyprzedza ustanowione normy, wyznaczając kolejne standardy w zakresie obrazowania. O części z tych nowatorskich rozwiązań mogli przekonać się uczestnicy poniedziałkowego wydarzenia.

Tym, co wyróżnia turniej Canon, jest wykorzystanie części produktów z szerokiego portfolio firmy w organizacji turnieju. O ile dokumentacja fotograficzna nie jest zaskoczeniem, to na pewno miłym gestem były wspaniałej jakości wydruki, które od razu trafiły w ręce uczestników. Dzięki dostępnym na miejscu drukarkom Canon każdy otrzymał obramowane zdjęcie, a do tego… plakat ze swoim wizerunkiem. Golfiści zwrócili także uwagę na niezwykle estetycznie przygotowane reguły lokalne. W domku klubowym można było sprawdzić możliwości prezentowanych przez firmę Canon profesjonalnych maszyn (przeznaczonych dla rozwiązań biznesowych), na których od razu została wydrukowana turniejowa gazetka „Canon Golf Times” z fotorelacją, a także zapoznać się z szeroką gamą aparatów fotograficznych – od sprzętu dla profesjonalistów do kompaktów dla pasjonatów. A pasja to kolejne słowo klucz w przypadku tej firmy.

Canon od lat wspiera swoich klientów i partnerów w rozwoju ich pasji – zarówno tych biznesowych, jak i sportowych. Trudno bowiem zliczyć dziś fotografów – często światowej sławy – którzy złapali bakcyla, trzymając w ręku kompaktowy aparat Canon czy pierwszą lustrzankę EOS. Dla nich, niezależnie od tego, czy fotografia jest ich pasją, czy sposobem na życie, Canon stale udoskonala swoje produkty i rozwija nowe technologie oparte na potędze, jaką niesie ze sobą obraz.

„W golfie najważniejsze są precyzja i powtarzalność. To dokładnie jak w biznesie, w którym Canon odnosi sukcesy nieprzerwanie od ponad 80 lat, na wielu polach. Na tych golfowych na pewno będzie dalej obecny”, mówił podczas turnieju dyrektor zarządzający Canon Polska Wilbert Verheijen, zapowiadając jednocześnie kolejną edycję tego turnieju, jednego z najstarszych golfowych programów korporacyjnych w Europie.

W ciągu ponad dwudziestoletniej historii w turniejach cyklu wzięło udział ponad 15 tys. klientów firmy Canon.

fot. materiały firmy Canon Polska

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułMichelle Wie zakończy karierę?
Następny artykułDogrywka w BMW International Open
avatar
Magazyn golfowy Golf&Roll | najświeższe informacje dotyczące golfa w Polsce i na Świecie, szereg porad dotyczących gry udzielanych przez najlepszych zawodowców, reguły, ciekawe wywiady, autorskie artykuły, rozbudowana sekcja dla początkujących oraz blogi tworzone przez osoby opiniotwórcze dla całego środowiska .